poniedziałek, 8 grudnia 2014

28

Wiem, że rzadko piszę i powiem wprost, dlaczego tak się dzieje: nie wyklarowała mi się jeszcze ostateczna koncepcja tego miejsca.
Mam pewien pomysł, ale czekam na rozstrzygnięcie paru spraw, żeby móc z nim ruszyć, i żeby miał on uzasadnienie w moim życiu.
Zatem to, co wiem: wiem, że lubię pisać. I nawet miewam o czym.
Łatwiej było jednak, kiedy punktem odniesienia było odejście BM. Czasem, owszem, to wkurzało, bo miałam ochotę już odciąć się od tej sprawy, ale - właśnie. Czasem.

Zastanawiam się nad zwyczajnym zmuszaniem się do zamieszczania czegoś tutaj - czegokolwiek - przynajmniej dwa razy w tygodniu. I podkreślam, że czegokolwiek, ponieważ tak naprawdę, od dłuższego czasu mam rozpoczęte trzy teksty, których wydaje mi się, że nie umiem jeszcze wystarczająco dobrze napisać, żeby zasłużyły na wrzucenie w sieć. Wyznaję generalnie zasadę, że wolę jakość od ilości, wiem zarazem, że zbyt długie przestoje na blogu nie działają na jego korzyść - no i kicha, nie mam pojęcie, która opcja mogłaby się okazać lepszą... Pisać albo przynajmniej zdjęcia pokazywać? Czy tak dopieszczać, być może, w nieskończoność?
Spróbuję się pozmuszać do zamieszczania tutaj czegoś, a może akurat mnie olśni i nagle to miejsce zacznie być jakimś. Może też zwyczajnie skończę tamte trzy przemądrzalskie posty.

Tymczasem - zaproszenie!
Żaden ze mnie traper, a Islandię zwiedzałyśmy z Łu niemal na wypasie, bo samochodem (samochodzikiem właściwie), więc nie możemy zagwarantować historii o uciekaniu na rowerach przed trollami, o spaniu w kraterze wulkanu czy o nauce islandzkiego od mieszkańców domków porośniętych mchem... ale o owcach, wodospadach, o tym, co robiłyśmy w krzakach i do czego nie przydała się grota z gorącym źródłem - chętnie opowiemy. I to już w najbliższą sobotę, w Gliwicach. Będzie mi miło was gościć... kimkolwiek jesteście.


https://www.facebook.com/events/729967197091183/?fref=ts

11 komentarzy:

  1. Ja proponuję znaleźć kompromis - dopieszczać i co najmniej raz w tygodniu publikować, a jak się uda więcej to super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat sobota mi nie pasuje ale chętnie bym o Islandii posłuchała:) Zapraszamy do Rybnika:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie będę mogła być w Gliwicach :) A chętnie posłuchałabym :) Pozdrawiam Agni !

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie dokładnie w Gliwicach? i o której godzinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do kliknięcia w link ;)

      Usuń
    2. dzięki :) bardzo chętnie się wybiorę :) pozdrawiam i do zobaczenia

      Usuń
    3. Do zobaczenia zatem, Anonimie / Anonimko! ;)

      Usuń
    4. Anonimka Asia :-)

      Usuń
  5. Samodyscyplina (narzucenie sobie jakieś struktury) jest wspaniałą zaletą, ale jak się coś robi na siłę, to może przynieść odwrotny skutek. Nie daj się zwariować, rób, jak ci podpowiada Środek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie mnie możesz pisać o czymkolwiek :) cokolwiek by to było i tak zawsze czytam :) w pewnym okresie nawet kilka słów napisanych przez Ciebie, pozwalało po prostu przetrwać :) pozdrawiam Cię bardzo bardzo :)

    OdpowiedzUsuń